Мої уроки

Що може бути прекрасніше, ніж вчити дітей перемагати.
Перемагати час, відстань, перемагати самих себе.
Для цього я кожен день приходжу в школу, 
Переступаю поріг спортивного залу 
І розпочинаю свій урок.
Перший, десятий, сотий...











                                Конспекти уроків

Урок гімнастики 9 клас

Завдання:
   1)    Ознайомити з елементами степ-аеробіки;
   2)    Повторити стрибки через коротку та довгу скакалку;
3)    Розвивати силові якості, стрибучість, координацію рухів, почуття ритму,
              пластичність.
4)    Виховувати інтерес до самостійних занять фізичною культурою та творчі
             здібності.
Інвентар: короткі та довгі скакалки; степ-платформи; набивні м’ячі вагою 1 кг;          гімнастична лава.

      Частина 
 уроку
                Зміст
Дозування
   Організаційно-методичні вказівки
Підготовча
(12-14хв)
1.Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку.
2-3 хв.
Перевірити наявність учнів і стан спортивної форми
2.Вимірювання пульсу  протягом  6 с
До 30 хв.
Результат помножити на 10
3.Ходьба.
1-2 хв.
У колону по одному, дистанція два кроки
4.Загальнорозвивальні вправи в русі:
а)ходьба на носках; руки в сторони;

б)вихідне положення (В.П.)- руки в низ. 1-руки вгору; 2-руки на голову; 3-руки в гору; 4-В.П.
в)ходьба на п’ятах ,руки на поясі;
г)В.П.- руки вперед. 1- поворот тулуба праворуч, руки ліворуч-назад;2-В.П;3-4- те саме в іншу сторону;
д)В.П.- руки на поясі.1- крок зігнутою в коліні лівою ногою;2-В.П.; 3-4 – те саме кроком правою;
е)повороти тулуба ліворуч и праворуч ,руки за голову;
ж)нахили тулуба ліворуч і праворуч, руки  вниз;
и)В.П – руки вниз.
1- зігнути в лікті ліву руку вперед;
2- те саме правою рукою;3- ліву руку в гору;4- те саме правою рукою;5-8- те саме у зворотному порядку
4-5 хв.




6-8 разів



6-8 разів


6-8 разів


6-8 разів

6-8 разів

5-6 разів
Темп ходьби-середній.
Не нахиляти голову вперед погляд прямо.
Руки в ліктях не згинати.


Дивитися вперед.
Спину тримати прямо.


Уповільнити темп рухів.


Дивитися в перед.

Спину тримати прямо.

Лікті в сторону.

5.Бігові та стрибкові вправи зі скакалкою:
а) стрибки приставним кроком правим(лівим) боком із обертанням назад;


1-2×10 м
Поточним методом. Інтервал 6 кроків,назад повертатися перехресним кроком,скакалка попереду по бокових лініях.

б)біг, обертаючи скакалку вперед і назад;


У різному темпі

в)стрибки на правій (лівій) нозі почергово з просуванням уперед;
г)біг, обертаючи скакалку вперед, виконуючи поперемінно по два закидання гомілок назад

М’яко  приземлюватися


Уповільненій рух скакалки
6,Ходьба в поєднанні з вправами на поновлення дихання
1-2 хв.
Перешикуватися в колону по двоє ( хлопці  та дівчата )
Основна
(28-30 хв.)
1) Степ-аеробіка (дівчата):
А)В.П.- руки на поясі. 1- праву ногу на степ платформу на носок 2 - праву ногу на степ-платформу на п’ятку 3 - праву ногу на степ платформу на носок 4 – В.П. 5-8 – те саме з лівою ногою
Б)В.П. – те саме 1- праву ногу на степ-платформу 2- праву ногу на підлогу  3- праву ногу на степ-платформу на 4 – праву ногу на підлогу   5 – 8 те саме з лівою ногою
Г) В.П. – те саме 1- лівою  ногу на степ-платформу на п’ятку
2 - В.П. – праву ногу на степ-платформу на п’ятку
3 - крок лівою на підлогу
4 – крок правою на підлогу 4 -  крок правою на підлогу
5-8 – те саме з рухами рук ( ліва в сторону, права в сторону, ліва за спину, права за спину )
Д) В.П. – те саме 1- праву ногу на степ-платформу 2 – вигнутись назад , руки в гору ліва нога назад 3 – ліва нога на підлогу рука на пояс 4  - В.П. 5-8 – те саме, починаючи з лівої ноги
Е) В.П. – те саме. 1 – крок правою на степ-платформу ; 2 – ліву ногу зігнути в коліні, руки вгору; 3 – ліву ногу на підлогу; 4 – В.П.; 5 – 8 – те саме з лівої ноги;
Ж) В.П. – те саме на степ – платформі. 1 – крок правою праворуч, праву ногу зігнути в коліні, руки в стороні; 2 – В.П.; 3 – 4 – те саме кроком лівою;
И)В.П. – руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах через степ – платформу правим боком; 5 -8 – те саме лівим боком;
К) В.П. – руки в сторони, права нога на носок в сторону. 1 – на пів присіді, руки вперед;2  - руки в сторони, ліва нога на носок в сторону; 3 – 4 – те саме в іншу сторону;
Л)В.П. – стоячи правим боком до степ – платформи, права нога на ній. 1 – стрибком праву ногу на підлогу з іншої стороні платформи, ліву ногу на платформу, руки вгору;2 – В.П.;3 – 4 – те саме в іншу сторону
11-12. хв.
3-4 рази




3-4 рази




3-4 рази






3-4 рази




3-4 рази



3-4 рази



3-4 рази


3-4 рази




3-4 рази


У музичному супроводі
Із максимальною амплітудою



Ноги не згинати в колінах




Ноги не згинати в колінах






Узгоджувати рухи рук і ніг.




Утримувати стійке положення тіла


Руки тримати прямими



Руки тримати прямими


Руки та ноги тримати прямими



Руки піднімати через сторони

2. Розвиток сили (хлопці):
1 – а станція – стрибки через скакалку.
2 –а станція – підтримання рук із гантелями через сторони в гору
3-я станція – колові рухи тулубом тримаючи в руках набивний м’яч 
4-а станція – піднімання тулуба з положення лежачи на спині, руки за головою
5-а станція – згинання та розгинання рук в упорі лежачи на гімнастичній лаві. Ноги на підлозі
12-12 хв.
Методом колового тренування. На кожній станції вправу виконувати протягом 2 хв. Зміна станцій – за сигналом учителя, рухаючись по колу

3. Вимірювання пульсу протягом 6 с.
До 30 с.
Результат помножити на 10

4. Стрибки через довгу скакалку :
·         Про бігання по прямій
·         Про бігання парами
·         Про бігання трійками
·         Подвійні стрибки на обох ногах
·         Те саме з поворотом на 180
6-8хв.
Почергово одне за одним. Повертатися до місця старту праворуч

5.Вправи на поновлення дихання
1-2 хв.
На місці урозтіч

6. Стретчінг
А) В.П – широка стійка ноги нарізно, руки в сторони.
1-4 – нахил тулуба ліворуч, права рука в гору
5-8 – те саме в іншу сторону
Б) В.П – те саме, руки на поясі.
1-8 – підняти п’яту лівої ноги, ліва рука вгору.
9-16 – те саме іншою стороною
В) В.П – те саме
1-8 -  нахил тулуба вперед, руки вниз
9-16 – В.П.
Г)В.П.  - те саме. 1-4 – нахил тулуба ліворуч
5-8 – те саме праворуч
Д) В.П. – права нога на п’яту вперед , руки на коліну
1-4 – носок вгору
5-8 – те саме до лівої ноги
Е) В.П. – те саме
1-4 -  - нахил тулуба ліворуч, руки вгору
5-8 – поворот ліворуч, торкаючись підлоги руками
9-16  - те саме в іншу сторону
Ж) В.П. – руки вниз, ліва нуга попереду на п’яту
1-8 – руки на коліну , носок лівої на себе
9-16 – те саме, змінивши положення ніг
И) В.П. – те саме.
1-4 – руки вгору
5-8 – руки вниз
К) В.П. – те саме
1- ліва рука до плеча
2- права до плеча
3 – ліва вгору
4- права вгору
5-8 – повернутися в В.П.
8-10 хв.

3-4 рази



3-4 рази




3-4 рази


3-4 рази

3-4 рази



3-4 рази




3-4 рази



3-4 рази


3-4 рази
Фронтально одночасно. Урозтіч, не заважаючи одне одному
У повільному темпі

Узгоджувати рухи руками та ногами.



Рухи вільні без напруження

Спину тримати рівно

З максимальною амплітудою


З максимальною амплітудою



З максимальною амплітудою


Руки піднімати через сторони

Утримувати рівне положення тулуба

Заключна
(3-4 хв.)
1. Гра на увагу
1-2 хв.
Стоячи у колі
2. Підбиття підсумків уроку
До 1 хв.
Відмітити найкращі команди в конкурсних вправах.
3. Домашнє завдання
До 1 хв.
Вигадати нові види стрибків через довгу скакалку.


Урок гімнастики 8 клас

Завдання уроку:

        1)    Розучити комплекс ритмічної гімнастики;
        2)    Повторити вправи у висах та упорах, акробатичні вправи;
        3)    Виховувати естетичні смаки.
Інвентар: гімнастичні мати;перекладина; канати для лазіння;музичний центр.

Частина
уроку
Зміст
Дозування
Організаційно-методичні
вказівки
Підготовча
(14-15 хв.)
1.Шикування в одну шеренгу,рапорт,повідомлення завдань уроку.
1-2 хв.
Шикування за зростом. Рапорт здає черговий
2.Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС)
До 30 с.
Протягом 15 с із наступним множенням на 4
3.Правила безпеки на  уроках гімнастики
3-4хв.

4.Ходьба:
·         стройовим  кроком;
·         на носках;
·         На п’ятах;
·         Із поворотом у русі.
1-2хв.
У музичному супроводі
5.Біг
1-2хв.
У повільному темпі, не обганяючи одне одного

6.Перешикуватися у чотири шеренги
До 30 с
Розімкнути на відстань витягнутих рук
7. Комплекс ритмічної гімнастики
5-6 хв.

Основна
(24-25хв.)
1.Виси та упори
Хлопці:
·         Підйом переворотом в упор
·         Підтягування на високій перекладині.

7-8 хв.
Стежити за дотриманням перерв між підходами.
Висота перекладини для дівчат -95 см

2.Акробатика
Хлопці:
·         Стійка на голові та руках;
·         Довгий перекид уперед-перекид-стійка на голові та руках-перехід в упор присівши-основна стійка(О.С.)
Дівчата:
·         Рівновага на одній нозі - з кроку перекид у стійку на лопатках;
·         О.С.- рівновага на одній нозі  - з кроку перекид у стійку на лопатках – перехід у положення лежачі на спині  – «міст»- поворотом праворуч  перехід в упор присівши - перекид назад

7-8 хв.

Нагадати про правила взаємної допомоги.

Звернути увагу на координацію рухів рук і ніг



Слідкувати за правильним виконанням вправ.
3.Фактори, що впливають на рівень здоров’я.
4.Гімнастична естафета
В.П.-О.С.- стійка на голові (хлопці) або стійка на лопатках( дівчата)- довгий перекид  уперед – лазіння по канату – передавання естафети.


3-4 хв.


4-5хв.
За неправильне виконання вправи або виконання з порушенням команда карається штрафними  балами
Заключна
(6- 7 хв.)
1.Ходьба у повільному темпі з дихальними вправами
До 1 хв.
По колу в колону по одному.
2.Прослуховування музичної п’єси
4-5хв.
Сидячи на гімнастичних матах у колі із заплющеними очима. Музичний супровід . Після прослуховування  вчитель запитує: «Яка картина виникла у вашій уяві? Як би ви назвали цю п’єсу?»
3.Вимірювання ЧСС
До 30 с
Протягом 15 с .

4.Підбиття підсумків уроку.
  Домашнє завдання.

1 хв.

Відмітити учнів, які старанно виконували завдання вчителя
Комплекс ритмічної гімнастики. Підтягування у висі (хлопці) та у висі лежачи (дівчата)




1 коментар:

  1. Фото з уроків супер.У конспектах ТАКА ЧІТКА стуктура та наповнюваність.Вчитель молодець. Так тримати.Багато так встигаєте. ПРАЦЮЄТЕ З ДІТЬМИ ТА ЯК ВЧИТЕЛЬ Є ЧАС ВИКЛАСТИ НАПРАЦЮВАННЯ.СПОДОБАЛАСЬ СИТЕМА РОБОТИ.Олена Писаренко.

    ВідповістиВидалити