Що може бути прекрасніше, ніж вчити дітей перемагати.
Перемагати час, відстань, перемагати самих себе.
Для цього я кожен день приходжу в школу,
Переступаю поріг спортивного залу
І розпочинаю свій урок.
Перший, десятий, сотий...
Конспекти
уроків
Урок гімнастики 9 клас
Завдання:
1) Ознайомити
з елементами степ-аеробіки;
2) Повторити
стрибки через коротку та довгу скакалку;
3) Розвивати
силові якості, стрибучість, координацію
рухів, почуття ритму,
пластичність.
4) Виховувати
інтерес до самостійних занять фізичною культурою та творчі
здібності.
Інвентар: короткі та довгі скакалки; степ-платформи;
набивні м’ячі вагою 1 кг; гімнастична лава.
Частина
уроку
|
Зміст
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
Підготовча
(12-14хв)
|
1.Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку.
|
2-3 хв.
|
Перевірити наявність учнів і стан спортивної форми
|
2.Вимірювання пульсу протягом 6 с
|
До 30 хв.
|
Результат помножити на 10
|
|
3.Ходьба.
|
1-2 хв.
|
У колону по одному, дистанція два кроки
|
|
4.Загальнорозвивальні вправи в русі:
а)ходьба на носках; руки в сторони;
б)вихідне положення (В.П.)- руки в низ. 1-руки вгору; 2-руки на голову;
3-руки в гору; 4-В.П.
в)ходьба на п’ятах ,руки на поясі;
г)В.П.- руки вперед. 1- поворот тулуба праворуч, руки
ліворуч-назад;2-В.П;3-4- те саме в іншу сторону;
д)В.П.- руки на поясі.1- крок зігнутою в коліні лівою ногою;2-В.П.; 3-4 –
те саме кроком правою;
е)повороти тулуба ліворуч и праворуч ,руки за голову;
ж)нахили тулуба ліворуч і праворуч, руки
вниз;
и)В.П – руки вниз.
1- зігнути в лікті ліву руку вперед;
2- те саме правою рукою;3- ліву руку в гору;4- те саме правою рукою;5-8-
те саме у зворотному порядку
|
4-5 хв.
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
5-6 разів
|
Темп ходьби-середній.
Не нахиляти голову вперед погляд прямо.
Руки в ліктях не згинати.
Дивитися вперед.
Спину тримати прямо.
Уповільнити темп рухів.
Дивитися в перед.
Спину тримати прямо.
Лікті в сторону.
|
|
|
5.Бігові та стрибкові вправи зі скакалкою:
а) стрибки приставним кроком правим(лівим) боком із обертанням назад;
|
1-2×10 м
|
Поточним методом. Інтервал 6 кроків,назад повертатися перехресним
кроком,скакалка попереду по бокових лініях.
|
б)біг, обертаючи скакалку вперед і назад;
|
|
У різному темпі
|
|
в)стрибки на правій (лівій) нозі почергово з просуванням уперед;
г)біг, обертаючи скакалку вперед, виконуючи поперемінно по два закидання
гомілок назад
|
|
М’яко приземлюватися
Уповільненій рух скакалки
|
|
6,Ходьба в поєднанні з вправами на поновлення дихання
|
1-2 хв.
|
Перешикуватися в колону по двоє ( хлопці
та дівчата )
|
|
Основна
(28-30 хв.)
|
1) Степ-аеробіка (дівчата):
А)В.П.- руки на поясі. 1- праву ногу на степ платформу на носок 2 - праву
ногу на степ-платформу на п’ятку 3 - праву ногу на степ платформу на носок 4
– В.П. 5-8 – те саме з лівою ногою
Б)В.П. – те саме 1- праву ногу на степ-платформу 2- праву ногу на
підлогу 3- праву ногу на
степ-платформу на 4 – праву ногу на підлогу
5 – 8 те саме з лівою ногою
Г) В.П. – те саме 1- лівою ногу на
степ-платформу на п’ятку
2 - В.П. – праву ногу на степ-платформу на п’ятку
3 - крок лівою на підлогу
4 – крок правою на підлогу 4 -
крок правою на підлогу
5-8 – те саме з рухами рук ( ліва в сторону, права в сторону, ліва за
спину, права за спину )
Д) В.П. – те саме 1- праву ногу на степ-платформу 2 – вигнутись назад ,
руки в гору ліва нога назад 3 – ліва нога на підлогу рука на пояс 4 - В.П. 5-8 – те саме, починаючи з лівої
ноги
Е) В.П. – те саме. 1 – крок правою на степ-платформу ; 2 – ліву ногу
зігнути в коліні, руки вгору; 3 – ліву ногу на підлогу; 4 – В.П.; 5 – 8 – те
саме з лівої ноги;
Ж) В.П. – те саме на степ – платформі. 1 – крок правою праворуч, праву
ногу зігнути в коліні, руки в стороні; 2 – В.П.; 3 – 4 – те саме кроком
лівою;
И)В.П. – руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах через степ –
платформу правим боком; 5 -8 – те саме лівим боком;
К) В.П. – руки в сторони, права нога на носок в сторону. 1 – на пів
присіді, руки вперед;2 - руки в
сторони, ліва нога на носок в сторону; 3 – 4 – те саме в іншу сторону;
Л)В.П. – стоячи правим боком до степ – платформи, права нога на ній. 1 –
стрибком праву ногу на підлогу з іншої стороні платформи, ліву ногу на
платформу, руки вгору;2 – В.П.;3 – 4 – те саме в іншу сторону
|
11-12. хв.
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
|
У музичному супроводі
Із максимальною амплітудою
Ноги не згинати в колінах
Ноги не згинати в колінах
Узгоджувати рухи рук і ніг.
Утримувати стійке положення тіла
Руки тримати прямими
Руки тримати прямими
Руки та ноги тримати прямими
Руки піднімати через сторони
|
|
2. Розвиток сили (хлопці):
1 – а станція – стрибки через скакалку.
2 –а станція – підтримання рук із гантелями через сторони в гору
3-я станція – колові рухи тулубом тримаючи в руках набивний м’яч
4-а станція – піднімання тулуба з положення лежачи на спині, руки за
головою
5-а станція – згинання та розгинання рук в упорі лежачи на гімнастичній
лаві. Ноги на підлозі
|
12-12 хв.
|
Методом колового тренування. На кожній станції вправу виконувати протягом
2 хв. Зміна станцій – за сигналом учителя, рухаючись по колу
|
|
3. Вимірювання пульсу протягом 6 с.
|
До 30 с.
|
Результат помножити на 10
|
|
4. Стрибки через довгу скакалку :
·
Про бігання по
прямій
·
Про бігання
парами
·
Про бігання
трійками
·
Подвійні
стрибки на обох ногах
·
Те саме з
поворотом на 180
|
6-8хв.
|
Почергово одне за одним. Повертатися до місця старту праворуч
|
|
5.Вправи на поновлення дихання
|
1-2 хв.
|
На місці урозтіч
|
|
6. Стретчінг
А) В.П – широка стійка ноги нарізно, руки в сторони.
1-4 – нахил тулуба ліворуч, права рука в гору
5-8 – те саме в іншу сторону
Б) В.П – те саме, руки на поясі.
1-8 – підняти п’яту лівої ноги, ліва рука вгору.
9-16 – те саме іншою стороною
В) В.П – те саме
1-8 - нахил тулуба вперед, руки
вниз
9-16 – В.П.
Г)В.П. - те саме. 1-4 – нахил
тулуба ліворуч
5-8 – те саме праворуч
Д) В.П. – права нога на п’яту вперед , руки на коліну
1-4 – носок вгору
5-8 – те саме до лівої ноги
Е) В.П. – те саме
1-4 - - нахил тулуба ліворуч, руки
вгору
5-8 – поворот ліворуч, торкаючись підлоги руками
9-16 - те саме в іншу сторону
Ж) В.П. – руки вниз, ліва нуга попереду на п’яту
1-8 – руки на коліну , носок лівої на себе
9-16 – те саме, змінивши положення ніг
И) В.П. – те саме.
1-4 – руки вгору
5-8 – руки вниз
К) В.П. – те саме
1- ліва рука до плеча
2- права до плеча
3 – ліва вгору
4- права вгору
5-8 – повернутися в В.П.
|
8-10 хв.
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
|
Фронтально одночасно. Урозтіч, не заважаючи одне одному
У повільному темпі
Узгоджувати рухи руками та ногами.
Рухи вільні без напруження
Спину тримати рівно
З максимальною амплітудою
З максимальною амплітудою
З максимальною амплітудою
Руки піднімати через сторони
Утримувати рівне положення тулуба
|
Заключна
(3-4 хв.)
|
1. Гра на увагу
|
1-2 хв.
|
Стоячи у колі
|
2. Підбиття підсумків уроку
|
До 1 хв.
|
Відмітити найкращі команди в конкурсних вправах.
|
|
3. Домашнє завдання
|
До 1 хв.
|
Вигадати нові види стрибків через довгу скакалку.
|
Урок
гімнастики 8 клас
Завдання уроку:
1) Розучити
комплекс ритмічної гімнастики;
2) Повторити
вправи у висах та упорах, акробатичні вправи;
3) Виховувати
естетичні смаки.
Інвентар: гімнастичні мати;перекладина; канати для лазіння;музичний центр.
Частина
уроку
|
Зміст
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
Підготовча
(14-15 хв.)
|
1.Шикування в одну шеренгу,рапорт,повідомлення завдань уроку.
|
1-2 хв.
|
Шикування за зростом. Рапорт здає черговий
|
2.Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС)
|
До 30 с.
|
Протягом 15 с із наступним множенням на 4
|
|
3.Правила безпеки на уроках
гімнастики
|
3-4хв.
|
|
|
4.Ходьба:
·
стройовим кроком;
·
на носках;
·
На п’ятах;
·
Із поворотом у
русі.
|
1-2хв.
|
У музичному супроводі
|
|
5.Біг
|
1-2хв.
|
У повільному темпі, не обганяючи одне одного
|
|
6.Перешикуватися у чотири шеренги
|
До 30 с
|
Розімкнути на відстань витягнутих рук
|
|
7. Комплекс ритмічної гімнастики
|
5-6 хв.
|
|
|
Основна
(24-25хв.)
|
1.Виси та упори
Хлопці:
·
Підйом
переворотом в упор
·
Підтягування на
високій перекладині.
|
7-8 хв.
|
Стежити за дотриманням перерв між підходами.
Висота перекладини для дівчат -95 см
|
2.Акробатика
Хлопці:
·
Стійка на
голові та руках;
·
Довгий перекид
уперед-перекид-стійка на голові та руках-перехід в упор присівши-основна
стійка(О.С.)
Дівчата:
·
Рівновага на
одній нозі - з кроку перекид у стійку на лопатках;
·
О.С.- рівновага
на одній нозі - з кроку перекид у
стійку на лопатках – перехід у положення лежачі на спині – «міст»- поворотом праворуч перехід в упор присівши - перекид назад
|
7-8 хв.
|
Нагадати про правила взаємної допомоги.
Звернути увагу на координацію рухів рук і ніг
Слідкувати за правильним виконанням вправ.
|
|
3.Фактори, що впливають на рівень здоров’я.
4.Гімнастична естафета
В.П.-О.С.- стійка на голові (хлопці) або стійка на лопатках( дівчата)-
довгий перекид уперед – лазіння по
канату – передавання естафети.
|
3-4 хв.
4-5хв.
|
За неправильне виконання вправи або виконання з порушенням команда
карається штрафними балами
|
|
Заключна
(6- 7 хв.)
|
1.Ходьба у повільному темпі з дихальними вправами
|
До 1 хв.
|
По колу в колону по одному.
|
2.Прослуховування музичної п’єси
|
4-5хв.
|
Сидячи на гімнастичних матах у колі із заплющеними очима. Музичний
супровід . Після прослуховування
вчитель запитує: «Яка картина виникла у вашій уяві? Як би ви назвали
цю п’єсу?»
|
|
3.Вимірювання ЧСС
|
До 30 с
|
Протягом 15 с .
|
|
4.Підбиття підсумків уроку.
Домашнє завдання.
|
1 хв.
|
Відмітити учнів, які старанно виконували завдання вчителя
Комплекс ритмічної гімнастики. Підтягування у висі (хлопці) та у висі
лежачи (дівчата)
|
Фото з уроків супер.У конспектах ТАКА ЧІТКА стуктура та наповнюваність.Вчитель молодець. Так тримати.Багато так встигаєте. ПРАЦЮЄТЕ З ДІТЬМИ ТА ЯК ВЧИТЕЛЬ Є ЧАС ВИКЛАСТИ НАПРАЦЮВАННЯ.СПОДОБАЛАСЬ СИТЕМА РОБОТИ.Олена Писаренко.
ВідповістиВидалити